Menu
Your Cart

Leveren

Hoe gaan we te werk nadat u heeft besteld ?

Uw bestelling via Strobbe.be wordt binnen de 24u verwerkt in ons magazijn in Roeselare.

Onze medewerkers stellen het pakket samen, zorgen voor een stevige verpakking van het geheel en voegen de zendnota toe waarop aangegeven staat welke hoeveelheden besteld werden, in dit pakket geleverd worden en welke zaken eventueel nageleverd worden (backorders).

Alle pakketten die werden klaargemaakt vóór 16u45 worden dezelfde dag nog opgehaald door één van onze vaste partners voor nationale levering: GLS en M-Express.

Zij zorgen ervoor dat uw pakket de dag nadien geleverd wordt op om het even welk Belgisch adres. 

Via email wordt u op de hoogte gebracht wanneer uw pakket bij ons vertrekt. 

Vervolgens kan u via de site van de partner (enkel indien verzending via GLS) gebruik maken van de track&trace optie om uw pakket verder op te volgen, dan wel de modaliteiten van de voorziene levering aan te passen (tijdstip, adres, etc.).

Wij streven er samen met onze partners naar om uw levering steeds zo snel én kwalitatief mogelijk te laten plaatsvinden. 


Specifieke vragen omtrent levering ? 

Heeft u specifieke vragen omtrent levering, zoals levering op een exact tijdstip, levering vóór een bepaald uur, levering buiten kantooruren, levering op verdiep of het binnendragen van bepaalde goederen bij op kantoor of in het magazijn ?

Neem dan aub contact om met ons via +32 51 33 32 11 of sales@strobbe.be en wij zorgen voor een service op maat.


Wat zijn de verzendkosten ?

Bij een bestelling van méér dan € 75 excl. btw betaalt u géén verzendkosten voor leveringen op een adres in België.

Bestellingen voor een kleiner bedrag excl. btw worden verhoogd met een vaste verzendkost van €7,50 excl. BTW. 

Leveringen in het buitenland zijn onderhevig aan aangepaste tarieven, gelieve contact met ons op te nemen vooraf. 


Factuur niet ontvangen ?

Neem contact op met afdeling boekhouding 051 333 216 of via mail : boekhouding@strobbe.be.